^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Sista November!!

Kategori: Allmänt

I morgon är det 1:a december och därmed officiellt vinter, men tittar man ut genom fönstret så känns det mer som en slabbig, blöt vår!! Fy farao va tråååkigt...  I morgon börjar ju såklart årets julkalender och barnen får börja öppna sina advenstpaket, en mysig känsla  =)  Ytterligare en händelse för morgondagen är att det kommer bli Gekås shopping...  KUL !!!

I dag känns det inte så där jätte upphetsande kul, känner mig mest som en vissen kaktus, eller ett utskitet päron!!  Så fruktansvärt trött, ont i huvudet, lite ont i halsen och allmänt låg. Känns mest som stress men man vet ju aldrig. Är väldgt ambivalant vad gäller att vaccinera mig idag, om jag mår så är och har nån skit i kroppen kanske jag blir ännu sämre...  Men det lutar nog mot en vaccination ändå. likabra att få det gjort, har väntat alldeles för länge redan, speciellt med tanke på att jag jobbar inom vården.

Fick positivt feedback i analysuppgiften där jag bara famlade i mörkret, men läraren var mycket nöjd med det jag plitat ner och i all stresshast skickat in i gårkväll. Trots att jag inte varit med på en enda föreläsning i ämnet...  Så det lyfter ju dagens humör något iallafall..  :) 

Gårdagens jultåg var jättemysigt, vi fick åka mellan Ohs bruk och Bor som ligger en bit uanför Värnamo. Vi åkte ca 5 km rätt ut i skogen med ett tåg från förra sekelskiftets början. På stoppet mitt ute i skogen blev vi serverade korv med bröd, glögg, pepparkakor och lussekatter, plus att alla barnen fick träffa tomten och varsin godispåse. En riktigt lyckad första advent...  =D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: