^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

S E M E S T E R !!

Kategori: Allmänt

Äntligen är det snart dax för Spanien  !!  Har nyss packat färdigt allt det som kan packas såhär dagen innan =) Så i morgon kl 04:30 styr bilen mot Landvetter, lite jobbigt tidigt kanske och funderar på att inte lägga mig alls inatt.

Jobbade natten som var och jisses vilka människor det finns, jobbade med en Ssk som var Sveriges största Besserwisser, han skulle nog till och med bli chef på avdelningen en vacker dag enligt honom själv. Sådan T U R att jag jobbar med världens tryggaste och empatiska jämfört med nattens stjärna på mina arbetspass  !!!

Nu ska jag krama och pussa mina småttingar extra mycket då jag inte kommer att få se dem på över en vecka. Mamma och pappa kommer och hämtar dem senare ikväll...  Kommer sakna och längta ihjäl mig tror jag...  :(

Ta hand om er och ha det super här hemma i kalla och rösiga Sverige...  ;)






Kommentarer


Kommentera inlägget här: