^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Resultat

Kategori: Allmänt

Resultatet efter en veckas träning & kostprogram är -2,7 kg  =D  Känns riktigt gött !!
Har ca 18 kg kvar nu...  
Får se hur lång tid det tar, men en sak är ju säker, det går ju inte att fusk sig igenom att gå ner i vikt som en del verkar tro, genom att inte äta något eller minimalt för att sedan vräka i sig massa mat som man får ångest över...  Det var så mitt liv fungerade i över 10 år, så jag vet en hel del saker jag pratar om när det gäller detta, hela högstadiet var en enda upp och ner pendel på vågen. Men så blev jag oxå kallad fet för att jag vägde 65 kg och var 170 cm lång, tycker idag inte att jag var fet när jag ser på kort, speciellt inte om man jämför med idag!!
Men bara ett tecken på att barn i de flesta åldrar kan vara genuint elaka mot varann, för migvar det mycket tur att det fanns människor runt omkring mig som stöttade och stod ut med mig under den tiden. Är er evigt tacksamma, både skolpersonal, familj & vänner  (ni vet vilka ni är)  Jag blev ju ganska normal ändå...  ;-)

I dag är det den stora städ och packdagen, i morron finns inte mycket tid  eftersom jag jobbar inatt !

Dagens missions:

Dammsuga
Tvätta ca 4 maskiner
Vika tvätt
Packa
Plugga minimalt med A-led
Färga håret
Noppa brynen
Vila inför natten
Träna
Plocka undan
Byta sängkläder
Ragga praktikplats
mm
mm
mm......

Även fast dagen är fullspäckat så känns det lite lyxigt eftersom dagen enbart inte består av plugg med överakademiska begrepp....    =D






Kommentarer


Kommentera inlägget här: