^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Pluggdag

Kategori: Allmänt

I dag måste det pluggas ordentligt, känner att jag legat lite på latsidan i helgen.. Fick inte gjort så mycket i går heller som jag hade tänkt mig av vissa orsaker !!   När jag känne ratt jag ligger efter i det jag planerat så blir jag stressad, så det gäller att ligga i under dagen...  :(
Så dagens mission blir att skriva en hemskt massa i både A-led kursen och Instutionalisering, hur nu det ska gå till.  Ljuga lite kanskee  ??!! 


Kände mig enormt nöjd efter gårdagens powewalk runda, gött att vara på G igen  =)))
Nu är det bara vikten som skall börja trilla neråt igen oxå....  väntar otåligt  =/


Blir nog ett riktigt höstigt busväder med eventuellt inslag av snö, attans bra att vinterdäcken på ena bilen sattes i går.  Som laddat för en massa tända ljus och krypa ner under täcket igen. Men ajabaja!!


Det bästa av allt dock att det är mindre än en vecka kvar tills vi åker till Teneriffa, på söndag är det dags  !!  Tjohooo.... ska bli så gött !!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: