^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Klippryck... =)

Kategori: Allmänt

Fick ett ryck i morses av ren rastlöshet och trötthet på det "långa" håret...  Ringde frissan och lyckades få tid ett par timmar senare, ibland har man lyxigt tur. För vänta på tid till frissan är ett av det värsta jag vet, man vill lixom bara få gjort det med en gång  !!  Så nu är jag ganska snaggad igen och kan ha min "elvis friss" ... 
ME LIKE !!

Usch...  måste verkligen bestämma mig för hur jag vill ha det när det gäller praktik, nu har jag fått både i Alingsås kommun och Bollebygds kommun..  Jättesvårt val, så jag funderar på att välja båda, så jag slipper välja!! Det borde gå... !!! 

Kvällen kommer spenderas en hel del i tvättstugan, känns ju sådär lagom sexigt  =/  Måste kolla klart på "Morden"oxå som jag somnade i från helt utan förvarning....  Antar att det är sånt som händer!!  =D



Kommentarer


Kommentera inlägget här: