^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

1:a advent

Kategori: Allmänt

Sitter och käkar frukost, eller frukost är kanske att ta i för min del, två knäckebröd med en skvätt kaffe och vatten. Är förbannat trött på mitt mammafett  !!!!!!!!

Usch.. har drömt flera nätter i rad om saker jag varit med om, skitjobbigt och fattar inte varför det kommer nu, vad innebär det ?? Det har känts som om man varit tillbaka IRL då allt hände...  Skitläskigt!! Hela händelseförloppet när jag vaknade upp och hur jag tog mig till toaletten och sedan till telefonen !!!  Hur lägenheten jag hade då såg ut in i minsta detalj...  Vill INTE drömma en natt till...

I dag är det 1:a advent och julkänslan finns inte alls hos mig just nu, men pyntat är det och dagen till ära har mamma och pappa tagit med hela tjocka släkten på en jultågsresa !!   Ska bli roligt och mysigt förhoppningsvis..  !!! 

Ser fram emot den kommande veckans Gekås shopping med Lotta, en äkta julklapps hysteri shopping att hugga tänderna i... ME LIKE  !!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: