^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Shopping med darling...

Kategori: Allmänt

Var inne i stan med darling och handlade sommarkläder till ungarna och avslutningskläder till äldsta dottern (efter beställning av henne själv)  Det blev jättebra...  =)  Hittade lite till mig med...  =D
Sitter och fördriver tiden framför datorn fram tills jag ska hämta hem alla barnen. Sedan blir det full fart  =)
Har inte lyckats förmå mig att plugga så mycket idag heller, men har åtminstånde skrivit ut alla powerpoint från föreläsningarna  (de som går att få ut) Så är på gång iaf...  Måste verkligen sätta igång till helgen !!
I morron är det andra stan som gäller  (Borås) , måste nämligen upp till jobbat och fixa det nya ID kortet och hämta mitt schema som de ändrat IGEN !!  Så blir nog inte så mycket plugg då heller...  Ska ju bli fint väder med, då vill man inte sitta inne. Får ta med mig alla böcker och papper ut och plugga...  =)

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: