^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Hmm...

Kategori: Allmänt

Klockan är förvisso bara halv ett och tidigt för en helgnatt, Men borde egentligen sova, men kan inte.,,,  Lite mycket som snurrar i hjärnan just nu. En massa som måste planeras och en hel del om, ifall att och kansken.. 

Tycker inte om mitt U på övningstentan heller... det stör mig förbannat mycket. Men jag har skitsvårt att få fram motivationen just nu....  !!!  så förbannad tråkig kurs... Men jag måste ju klara den, bättre sen när 3 juni nämar sig så amn kan press/stressplugga kanske... !!!  Då har man ju lixom inget val...

Ska jobba på söndag, skönt det. kan passa på att få mitt sommarschema då oxå, så man kan planera sitt liv lite, inte bara hänga upp sig på jobbet hela sommaren.

Har blivit sjuk oxå mitt uppe bland allt annat, har skitont i halsen, skallebank och allmänt hängig och öm i kroppen.... !!!  Fattades bara detta....  Typiskt..  Isa & Gabbe mår inte tipp topp heller, de snorar ikapp och är oxå hängiga.

Usch... känner mig inte alls positiv just nu...  BLÄ!!!

Ska kolla igenom Tv-tablån efter nån halvtråkig film att försöka somna till..


Natti natti....




Kommentarer


Kommentera inlägget här: