^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Varför all snö just denna fredag ??!!!

Kategori: Allmänt

Usch och fy...
Varför skulle all snö komma nu, typ 1 dm eller nåt ? I går när jag hämtade hem älsklingarna från dagis och fritids så såg vi mest utr som fyra snögubbar i varierad storlek som satte oss i bilen, Stackars bil va blöt den blev....  =/

Det lutar starkt åt att inte åka in på dagens föreläsning, hade varit intressant med tanke på att det ska handla om diskriminering. Känns inte så aktuellt att åka in i detta vädret. Tar hellre extra frågan på hemtentan. De 7½ timmarna som jag skulle vara iväg idag kommer antagligen bli färre om jag gör en extra fråga på hemtentan.

I går var vi med på en intervju (jag o tre till från klassen) som vår föreläsare hade frågat om vi ville göra. Den handlade om nästa års upplägg på kurserna. Om hur vi trodde och tyckte. Där fick vi även reda på att vi var av de starka studenterna och att mitt och klasskompisens senaste arbete var exemplariskt...  TJOHOOO!!  Lite beröm skadar aldrig, skulle verkligen kunna tänka mig att läsa fler kurser för henne...  =D


Ska strax sätta på en kanna kaffe  och börsja småfixa lite här hemma. Tänket är även att försöka komma in till Alingsås och handla mat...  Då får darlingen helt klart köra!!!

Ska jobba inatt oxå, och ångrar mig något fruktansvärt att jag tackade ja till det. HAr ingen som helst lust någonstans till att jobba. Vill vara hemma med familjen. Men som tur är så är det inte hela helgen och man får tänka på penarna som det ger senare.  Speciellt  tur att det inte ska jobbar i morron när det är final på Melodifestivalen...  Hejja EMD & Af Ugglas !!

Hoppas att mäklaren ringer idag med för nästa visning....  =)


Trevlig fredag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: