^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Tisdag

Kategori: Allmänt

Var inne i skolan tidigt idag, inte ens biblioteket hade öppnat  =/ 
Var nämligen tvungen att samåka med min darling idag,
men det funkar för då kan man passa på att plugga ordentligt  =) 

Aliciah har de senaste två dagarna när jag lämnat varit helt hysterisk och vill inte vara kvar utan följa med mig hem igen..  Får så dåligt samvete och tycker inte om när hennes tårar rullar. Idag var dock något bättre än i går, för då skrek hon så jag hörde henne utifrån och när hon bankade på fönstret att jag skulle komma tillbaka.. Såå hjärtskärande !!!  =( 
Men jag vet ju samtidigt att det går över typ när jag gått och hon inte kan se mig längre...  Men ändå!!  Hon har aldrig varit sån innan, snarare tvärtom att hon inte vill hem från dagsi när jag eller Magnus hämtar henne... Men nu har hon jätte separationsångest...  Hoppas det går över snabbt bara... !!!

Måste ha i mig lite kaffe nu känner jag.....  Trött idag!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: