^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Statsvetenskap eller inte ??

Kategori: Allmänt

Ja shit vilken beslutsångest jag har nu... 
Vet inte riktigt hur eller vad jag ska välja när det gäller mina fortsatta studier.
För ska jag läsa ett eventuellt kandidatår så behöver jag 60 p i informatik, ekonomi eller statsvetenskap. Men vi läser högst 45 p i kursen och endast 30 poäng i statsvetenskapen. Och egentligen skulle jag vilja läsa mer av just statsvetenskap. Vilket innebär att jag skulle behöva läsa 15 p extra varje termin och det innebär 150 %  =o( 
Men det mest idiotiska är att dte inte finns något färdigt kandidat program i Borås så i så fall skulle vi få sätta ihop ett själva !!  Men det betyder inte att det eventuella kandidatåret är berättigas till en fortsatt master  !!!  BLIR GALEN

Till att börja med har jag sökt en 7½ poäng kurs som heter Chefskap & ledarskap som går under ekonomi. Sen vet jag inte hur jag ska göra. Det blir kanske att läsa på Göteborgs universitet.....

Nu ska jag kolla på NCIS och sedan blir Desperate Housewifes  =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: