^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Sjuuuk

Kategori: Allmänt

Skit skit skit.....  Sjuk igen. Skallebank, feber och snuvig...  VILL INTE  !!!!

Har precis tittat på filmen "Marley and me", den var alldeles för bra för min del när jag är sjuk, lipade typ hela tiden sista halvtimman...   :o(  Ojojoj... 
Men i övrigt så kan jag definitivt rekommendera den, en underbar film som får ens egna hund verka som rena dressyrhunden  =)   Men samtidigt en film med allvar, om hur livet förändras när barnen kommer och livets proriteringar..  LOVE IT  !!!  

Jobbade kväll igår, första gången på typ 3 år, har jobbat natt länge nu.
Men allt gick bra, kände väl mig lite ringrostig bara.... Tråkigt bara när ens chef inte ens kan säga hej ....  Grrrrrr !!!!!   
Men orkar egentligen inte bry mig, ska ju bort där attans kvickt när skolan är klar..  Ser verkligen fram emot det!!!!
Kommer dock sakna en del av det, har ju trots allt varit där i 7 år. Vilket helt plötsligt fick mig att känna mig väldigt gammal, 30 närmar ju sig typ md stormsteg... 

Darlingen ska eventuellt gå över till 4-skift, vilket kommer resultera i en hel del meck med att få ihop allt, men samtidigt ett par tusenlappar mer i plånboken...  Gäller att väga för och nackdelar......
Just nu så är högre lön prio nummer ett, speciellt om husaffären blr av !!!

Ska strax bädda ner mig i soffan igen och kolla på ytterligare en snyftare och äta pannakakor, men först ett par treo (räddarna i nöden)  ...  GOTT !! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: