^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

RÖKFRI 9 VECKOR

Kategori: Allmänt

I natt var det 9 veckor sedan jag tog mitt sista bloss  =)  Är riktigt nöjd med att jag hållt mig än sålänge.... Känner inget sug att röka så ofta heller, kanske mest då man vill ta ett brejk och varva ner i stressade situationer. .. 

Skulle verkligen behöva komma bort några dagar, få lite miljöombytre !!!!  Så det blir nog en weekend hos Jenny & Johan och deras underbara barn snart, väldigt snart hoppas jag  =) 

I morron är det husvisning igen, ser fram emot det nu när darlingen kan vara med oxå. Lättare för honom att få en helhetsbild oxå =D  HOPPAS HOPPAS HOPPAS att gubben tar vårt nästa bud, vill så gärna ha huset, komer antagligen bli megabesviken och depp om det inte blir så nu!!!!!

Ska försöka plugga lite här hemma nu, men är inte så lätt med alla barnen hemma och samtidigt den enda föräldern hemma oxå...  =/

Ha en go Söndag  alla vänner  =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: