^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Onsdag

Kategori: Allmänt

Har äntlish blivit klar med hemtentan, har ett litet frågetecken kvar bara . Men känner att jag måste nog chansa lite i den frågan...  Har dock ett referat att skriva på " Att kasta tjejkast", tycker inte om att skriva referat, bättre och roligare att skriva vad jag själv tycker  =D  Nä men det ska nog gå bra ändå, har hela dagen på mig i morron..  =)

Har klippt mig idag, så numera har jag ganska kort lugg men resten av håret har samma stuk. 
Ska själv agera hårfrisör ikväll, nämligen till mina barn, Var längesen jag var hobbyfrisör nu, men kul när tillfälle ges  =)

Skaffade tigerbalsam idag och hoppas det hjälper mot min axel...  Har så förbannat ont  !!!!!!!!!!

Har vart inne i stan med darlingen, bara jag o han, inte ofta det händer  =)   Så det var ganska nice...



Kommentarer


Kommentera inlägget här: