^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Måndag morgon

Kategori: Allmänt

Ja veckorna rusar verkligen bara förbi...  
Känns bra sålänge tiden stannar upp lite mellan maj och september  =D 
Guuud...  vad jag längtar till försommaren. Vilket för mig är årets bästa tid, eftersom man då har hela sommaren framför sig att se fram emot  =)   Men snart är det ju redan April, så det är på G... Vill känna grilldoft och vill kunna sitta ute på kvällarna och ligga på beachen!!! 

Var i kyrkan i går eftermiddag/kväll eftersom barnen skulle sjunga i sina körer.
Gabbe hade även med sina barntimmar en konstutställning efter att de hade låtit fantasin flöda i en snickar verkstad..  =)  Resultatet om vad det föreställde kunde man läsa på små lappar uppställda jämte konstverken..  Och på Gabriels lapp stod det  " mitt huvud med en kockosnöt på"  hahaha... UNDERBART !!! 
Kommer antagligen ifrån sången " Far jag kan inte få upp min kockosnät"  Eller en väldigt vild fantasi...  =)

I dag så är det äntligen husvisning och det ska bli spännande och se om det är något att ha...  =) 
Annars blir det till att läsa PUL inför föreläsningen i morron och att städa litegrann.

Funderar på att köra den nya juice detoxen......

Kommentarer


Kommentera inlägget här: