^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Måndag morgon

Kategori: Allmänt

Är uppe i ottan idag..  Men det brukar vara så dessa veckor när barnen lämnas tidigt och darlingen jobbar dag.
Funderar dock på att låta M vara hemma på morgonen med storasyster nästa läsår eftersom jag sällan åker före kl 8.

Den är fortfarande ovant att se ut på altanen och samtidigt se själva altanen, dess golv  !!!  UNDERBART!!  Snart kommer de där härliga vårdagarna när man kan sitta ute och slurpla kaffe på just altanen. Guuud vad jag längtar efter våren...  =)

I dag hoppas jag verkligen att mäklaren hör av sig så att vi kan kika läget ytterligare en gång.
Har gjort såna planer för det huset, så nu måste det bli vårt !! =D  Det första som skall göras förutom att lägga golv är att sätta in en pelletspanna och forsla bort oljetanken, ca 35 000 går det loss på. Fattar inte att allt som är lite mer miljövänligt ska vara så jädrans dyrt ??  Kan någon förklara dettta för mig.... ???!!!   Bra iofs att olja är dyrt eftersom det inte är miljövänligt...  Men det kostar 3000 att forsla bort tanken dock..

Dags att gå till dagis och fritids för att lämna mina måndagströtta småttingar...








 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: