^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Måndag igen !

Kategori: Allmänt

Denna helgen har bara flugit förbi.. 
I Lördags var vi I stenungsund och firade svägerskan som fyllt 30, Riktigt god mat där vi fick kallskuret och potatissallad och grönsallad med fetaost i.. Yummie....  =D  Till efterätt fick vi chokladkaka och vaniljvisp.... 
I går var vi på min systers kalas och där fick vi homemade pizza i olika smaker och chokladkaka med smak av dumle och glass till efterrätt..  Yummie det oxå...  =)  Och jag antar att när det är dags för min 30 års fest så kommer flera fina inslagna paket med toarullar...  hahaha  Svägerskan fick typ 8 pack med hushållspapper, eftersom hon använder just hushållspapper enormt mycket, men vi här hemma är mer toarullsmännsikor...  =D  Självklart fick hon en hel del annat oxå...
Träffade även moster och kusin Markus en snabbis i löradgs, trevligt... 

Var nyss och lämnade barnen på fritids och dagis och de var två trötta småttingar idag kan jag lugnt säga.  Antar att barnen oxå känner av måndagsmornar..  Isa fick med sig den största Nallepuh som fanns här hemma som typ är lika stor som henne själv, annars skulle hon inte gå till dagis. Gabbe var nöjd med att gå till dagis bara han fick ha sin döskallemössa med luva ovanför...  =) 

Idag hoppas jag att mäklaren hör av sig, annars får jag ta tag i det själv...    En vecka sen vi la sista budet nu !!!!  Hade vart skönt att få reda på hur det blir nu, om man ska fixa med att sälja lägenheten eller om man kan lugna sig lite...   Hoppas hoppas  hoppas.. Börjar bli litte stressat nu känner jag  =(


DAGENS LISTA
Humör: Måndagstrött och något otålig/stressad
Outfit: Hellokittybrallor & linne
Drycken: kommer nog definitivt bli kaffe & cappucino
Maten: Sallad med knaperstekt bacon
Att göra: Kontakta mäklaren, tvätta, bädda rent alla sängar & ??
Hoppas: På att snart vara husägare & att deklarationen går plus

Kommentarer


Kommentera inlägget här: