^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Jaha...

Kategori: Allmänt

Denna väntan gör mig galen... 
Mäklaren sa att säljaren INTE gick med på vårt bud på huset, men att det och andra sidan inte fanns några fler intresserade. Kommer inte lägga något nytt bud förrän vi gått på ytterligare en visning, då ska vi kolla över pannan ordentligt och ta oss upp på vinden ( funkade inte sist att komma upp) samt lite annat som vi inte tänkte på sist.... 
Gäller väl antagligen att ha lite is i magen nu.. 
Men det är inte min bästa sida, ska det hända ska det hända med en gång....  !!!

Har bakat en massa bröd idag och städat trädgården på framsidan, passade även på att tvätta fönstrena på utsidan...  Antagligen i brist på annat och på min rastlöshet. Städat en hel del här inne oxå.. Men framförallt har jag ägnat mig åt lite nätshopping idag...  =D


Regnkläder (vadderade)
Regnkappa
2 par gummistövlar med stickad mudd
5 st tröjor till Aliciah
1 par byxor till Gabriel
1 par byxor till Aliciah
3 tröjor till Magnus
1 par byxor till mig
1 top till mig
3 st läppglans
1 pack lösnaglar
2 concealers







Världens bästa concealer (dyrt behöver ej betyda bättre)



Hello Kitty såklart


Söt




Coola & bekväma stövlar


Kommentarer


Kommentera inlägget här: