^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Goddag !!

Kategori: Allmänt

Kunde inte våren väntat lite grann med att komma...  Vill så gärna ut i solen och sätta mig i ett soligt hörn med en kopp kaffe och bara njuta av solstrålarna...  Men det går ju inte eftersom det ska tentas hela jädra veckan !!!!

Har börjat skriva på 1:a fallet av 10 och jag begriper inte alls hur jag ska lyckas få ner det till högst 4 små sidor??  Känns stört omöjligt just nu, men det ger väl sig senare hoppas jag.

Men för er som vill veta så ser är läget såhär idag:

Humör:  Helt ok, ganska bra och tentaladdad
Outfit: Svart tröja & grå Hello kitty velourdress a ´la HM ,va annars lixom ;-)
Dagens mål: Att bli klar med fall 1 & 2
Dagens att göra: Tvätta madrass, shoppinglista inför storhandling, plugga såklart & fixa räkningarna, plus massa annat
Dagens mysigaste: Slängkyssarna från A & G när de vinkade hejdå i fönstret på dagis.
Dagens längtan: Vår utan tenta, husvisningen på måndag & pengar
Dagens fråga: Hur fasiken funkar ett medborgarkontor egentligen??  En lantis som jag !!  =)
Dagens citat: Behandla andra så som du själv vill bli behandlad
Dagens fika; " A slät köpp"  med mamma
Dagens middag: Falafelrulle från pizzeria
Dagens knasigaste: Är 24 år enligt undersökning på Facebook

Kommentarer


Kommentera inlägget här: