^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Feber av trötthet eller ??

Kategori: Allmänt

Sitter just nu på jobbet och mår inget vidare.... Skulle gärna åkt hem ock krupit ner i sängen....  Fryser, har feber och är supertrött...  *Brrrrr* 
Men frågan är om jag har feber för att jag är trött eller om jag är trött för att jag har feber???  
Ja det lär jag väl märka i morgon när jag vaknar efter lite sömn.. Men vilket fall som helst så önskar jag att dessa 2½ timmar som är kvar går superfort!!
Som tur är fick jag två st Panodil av vår snälle sjuksköterska Anders innan   =)
Längtar hem till mannen, barnen ja till och med våran katt som låter som ett jumbojet plan på nätterna eftersom han har fel på polyperna eller nåt.
Rufus saknar jag för att han är så gosig och varm.... 

En yllekofta nån, med tillhörande mössa och lovikavantar kanske...  ???

Kommentarer


Kommentera inlägget här: