^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

BESVIKELSE

Kategori: Allmänt

Ja det kan man lugnt säga....  BESVIKEN !!  Hur sjutton kan man behandla ett hus så som ägarna till mitt drömhus gjort. Har alltid velat ha Gästgivargården från 1770-talet sedan jag var barn. Men det finns inte ett enda rum som är klart, två av rummen har inte ens golv !!! Hela tomten är en katastrof och det behövs mycket ny fasad och tak...  Så himla synd och så mycket pengar som krävs att renovera, DUMMA DOM!!! 
Plus att mäklaren var helt knäpp. Undrar verkligen hur en mäklare tänker som vägrar ta emot ett bud???  Han ville ta det över telefon för att undvika kohandel... PUCKO  !!  Är så irriterad och besviken...  Så nu får vi satsa på hus nummer 2 som vi kollade på igår... för det huset var rena drömmen jämfört med besvikelsen idag =/   Hoppas att vi får besked väldigt snart så man vet hur man ska gå vidare, om man typ ska leta vidare eller börja få sålt lägenheten  ?!!?

Ikväll händer inte så mycket, ska bara softa framför tv:n och försöka läsa ut min bok. Och drömma mig bort i planeringen av det vårtmedlitetur hus  =)

Dagens lärdom: En pelletsbränare kostar minst 27000 kr inkl installation.
Dagens tur: När jag lyckats stå i min egengjorda parkeringsruta i 6 timmar utan att få böter

Kommentarer


Kommentera inlägget här: