^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Trött & lite bakis =/

Kategori: Allmänt

Var i huset i går & chekade av o mätte alla skåpsluckor, fönster, golv & väggar som skall målas alternativt tapetseras. Känns fortfarande lite overkligt att vi ska bo där med tanke på hur det ser ut för tillfället men det kommer bara bli mycket bättre. Känner mig riktigt nöjd med husaffären och det känns verkligen som vi gjort ett dunderklipp  =D   Fick huset för 350 000 lägre än första utgångspriset & lägenheten fick vi 200 000 mer än vad vi gav för 4 årsen..  =))))
Det enda som fattas nu är en bil till som skall införskaffas snarast möjligt...  Får darling som han vill blir det nog en Ford Mondeo & får jag som jag vill blir det en Passat combi...  Kan bli ett intressant resultat....  =)

Blev lite oväntat party igårkväll hos först Gun sedan Jenny & Anders, det va kul & kanske en aningens lite för mycket Bacardi päron.. hahha..  Barnen var uppe länge så de ligger fortfarande & sover, helt otroligt med tanke på att klockan snart är 8, själv vaknade jag innan  kl 6. Typiskt eftersom jag skulle kunnat sova längre idag, men får tvinga mig att vila en stund i eftermiddag om ja ska orka med kvällens grillkväll med grannarna...

Ska strax ta med mitt kaffe & gå ut i solen att sätta mig & njuta av lugnet på morgonen innan alla vaknar till liv...  =)


Ha en underbar Lördag.... 


Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här: