^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Skattepengar =)

Kategori: Allmänt

Yes yes yes...  där kom skattepengarna, Men försvinner nog lika fort igen pga av sommardäcken som måste köpas... 

Har börjat jobba igen och jisses vad jag har jobbat...  kom verkligen igång med buller och bång !!! 
Hoppas att situationen ser bättre ut när jag går på nästa gång. Bara två nätter kvar tills semester =)

Bläää...  har ätit alldeses för mycket i dag  =(   Var alldeles för svinhungrig och åt en hel falafeltallrik sen åkte 1/3 chipspåse ner oxå..  Får nog rulla till sängen sen och i morgon blir det isbergsallad och vatten hela dagen... hahahha  =D
Usch usch...  lite onödigt va det allt,  men men !!




Dagens lista

Humör:
Hmm... TRÖÖÖÖTT men annars ok tror jag
Bästa:  Skattepengarna
Sämsta: Solen som sken med sin frånvarao
Att göra:  Ta hand om småttingarna o hemmet
TV: Desperate housewifes & Christine
Middag: Falafeltallrik
Onödigaste: Chips & falafeltallriken
Drömmer om: solväder i morron så man kan bättra på brännan
Bokat: Minisemester för mig o darling i augusti  =) =) =) & besök i Juli
Vill: Åka till Ikea, Ullared & Jamaica = MYCKET PENGAR
Idiot: Säljaren till huset som satt igång budgivning men inte godtagit det enda budet han fått, nämligen vårt. PUCKO  !!
Funderar: Om man ska åka och handla mat eller ta det i morron, har ja inget bättre för mig än att sitta här?
Kommentar:  Häromdagen - " Visst är du skild nu va, det hörde jag så det måste du va"  ehh  yea right borde nog veta det själv.
Planering:  Shoppinglista för mat och lite sommarplanering





Kram kram




Kommentarer


Kommentera inlägget här: