^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Hett hett hett...

Kategori: Allmänt

Om jag var lite bakis sist jag skrev i lördags så va det inte ett skit jämfört med hur det va igår...  SHIT  !!  Jag vet att det  e självförvållat och mycket dumt att blanda alla sorters alkohol man kan tänka sig... Men ja fattar inte varför det ska komma två dagar efter... ??!!!  Måste vara nåt skumt med mig..  Har alltid varit så sen jag började få baksmälla....   Men man mår ju som man förtjänar som det heter...   Vilket fall som helst så va det igår inte idag.

I dag har vädret varit supervarmt och inne i stan stod typ luften still..  Men nu är iaf lägenhetsaffären gjord och kirrad. SKÖNT !!  En sak mindre att tänka på i flyttkarusellen..  =)  Resterande 90 % av köpeskillingen kommer alldeles lagom till att vi ska dra igång renoveringen ordentligt... =)  Tänkte börja packa lite smått i helgen så att min rastlöshet stillar sig lite förhoppningsvis. Är fruktansvärt rastlös trots 4 ungar som springer kors och tvärs högt o lågt  !! Är inte van vid att ha så här mycket ledighet..

Nu ska vi fixa lite mysmackor här hemma & kolla film sen...  =)

Puss o kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: