^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Altanplugg

Kategori: Allmänt

Har tillbringat  förmiddagen på altanen med tentaplugg..   Just nu känns det som om det här inte kommer funka alls, kommer aldrig lära mig alla formler utantill...  Kopplar inte riktigt helheten ännu och tentan är på onsdag... BLÄ  !!  Det värsta är att jag känner att jag inte bryr mig heller.. Vill bara ha sommar och bara fokusera på att jobba inte båda delar, känner mig ärligt riktigt sliten just nu. Men så är det för många i min situation antar jag.  Känns som om jag redan slutat för terminen, lagt ner på nåt sätt, så som det kan vara nån vecka innan semester när am jobbar, man har försatt kroppen i stand by inför ledighet typ...  USCH  känner mig bara lat av det...... 

Vill ha det förbannade huset nu oxå..  Undrar hur länge säljaren vill att budgivningen skall pågå, antagligen lika länge som han vill betala för ett tomt hus som står oanvänt !!   Ghaaa...  !!!

Funderar allvarligt på att släppa tentapluggandet för några timmar och försöka smälta in korvstoppningen.. 

Känner mig bara allmänt neggo inför denna tentan.. måste hitta lite positiva tankar !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: