^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Träningsvärk

Kategori: Allmänt

Jojjomensan  visst blev det som jag & syster yster befarade igår. Att vi skulle ha träningsvärk i muskler vi trodde inte fanns... Jag säger bara aj aj aj !!!  Anledningen är gårdagens timmar av hackande, grävning & grästuvedragningar...  Men attan va bra det blev. Snart ser vår nya trädgård nästan Ok ut !!! =D  Måste bara få väck bråten vi samlat ihop, trimma häcken (som inte hunnits med fortf) & trimma runt alla kanter. Ska nog passa på att plantera lite blommor o växter vi ska ha med oss härifrån oxå. Blev lite tomt i landen igår efterom vi i princip fick ta bort det mesta för att få lite ordning på det hela..  I morron tar vi nya tag, sen hoppas jag verkligen att det är klart  !!!

Är katt & husvakt åt mina föräldrar denna veckan oxå.. De är i Norge på semester. Så jag & ungarna ska strax åka dit bort & kolla till läget.


Usch usch usch.....  börjar jobba på söndag igen...  VILL INTE ALLS  !!!  Men som tur är gäller det inte många veckor innan jag ska vara ledig igen.. Men gör ganska många nätter på de två veckor ja ska jobba nu..  =(


/Nanna




























Kommentarer


Kommentera inlägget här: