^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Teneriffa here we come....

Kategori: Allmänt

Nja... det dröjer ju ett tag, men den 8:e November drar vi =DDDD  Det blev de stora barnen som följer med och firar att jag fyllt 30 och att jag & magnus vart ihop i 10 år.... SHIT... 10 år, det är länge !!!!!! 
All inclusive i 7 dagar för 22000 kr..  Helt ok pris...  NICE !!

Madde:  Tycker verkligen att det ska bli tjejkväll i år igen  =)   Spännande att se ert hus när det blir klart.

Nu ska det beställas kakel så det är dags att fixa i ordning sig så man ser respektapel ut för the city...  Avlångt lite större kakel med mörkgrå eller svart bård...  Får se vad det slutar med !! 
Känns som om tiden går en snigelväg i omvägar innan husnycklarna befinner sig i våra händer...  GHAAA  !!!  Har alltid varit otålig av mig, men denna gången känns det som om jag boktsavligt studsar....  =)  Vill bara sätta tänderna i allting i form av målning, tapetsering, INREDNING & allt annat......    Känner mig som ett barn på julafton, kan se mig själv tindra med ögonen och drabbas av shoppingsjukan när jag & mamsen ska ner till Ikea för att beställa hem alla möbler och grejjer vi ska ha i vårt nya hus...  Mamma kommer få dåndimpen... hahhah !!


Ha en goTorsdag...

Kramelikram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: