^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Svalt & skönt

Kategori: Allmänt

I gårkväll kom äntligen det lite regn.. Så mycket skönare ute nu  !!
Skönt att kunna vara inne med gott samvete oxå  =) 


Idag är det flyttpackning i köket som gäller..  skönt att kunna slänga bort det som inte används. Sedan ska det städas, tvättas & sen ska jag med darling åka o kolla ut golv, mosaik & kakel...  =)))))   KUL  !!!!
Har ringt och fixat med våra abonemang oxå, så nu e det bara adressändringen kvar... 

Skrattat åt Isas ord som kommer ur munnen.. Hon har en viss förmåga att lägga till ljud när hon pratar som ex " Kalelas"  "Kanelelel" eller "ballelong"   Nyss skulle hon ha " Kaffe med lite mölk & kannelel"   =D
Viiserligen är kanlekaffe gott i min smak men trodde inte att min 3 åring skulle tycka det...  Man slutar väl aldrig förvånas antar jag... 

Igår tog vår nya trädgård form på riktigt, nu är det bara häcken som skall klippas ordentligt, trimmning & så en envis stooor grästuva i ett av blomsterlanden som skall grävas upp.  Det är så himla kul att se förändringen som man gör med ändå relativt enkla medel  =D  De små djävulshornen ploppar upp oxå när man ser hur sluskgrannarna har det ... hehhehehe... 



Usch & fy för hur jag har slarvat med maten på semestern.... =(   Måste skärpa till mig nu !!!   Hade jag orkat och haft karaktär nog så hade jag levt på isbergsallad & havregrynsgröt i 3 månader... !!   Fy fy fy... !!!  Vågar inte väga mig ensgång..


Nu e det hög tid att börja böka runt i köket....  Under tiden så får småttingarna underhållning av " ochhish osshhhish" = Isas ord för Hocus pokus filmen  som är en favvo....  =D





Ha en go måndag....


Kram







Kommentarer


Kommentera inlägget här: