^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

SEMESTER IGEN.... Tjohooo !!!

Kategori: Allmänt

Nu har jag semester igen, Gött!! 
Men egentligen inte ren semester utan har utnyttjat min föräldrarätt att ta ut föräldradagar...  =) 

Btw så visades det att semester när man är tjänstledig för studier är jävligt osäkert...  Blev smärre knäckt när min såkallade chef mejlade mig ett bifogat mejl från lönekontoret. Kunde inte ens lyfta luren & ringa  !!! 
Tydligen har jag inte rätt att ta ut betald semester som jag har gjort innan i sommar, kunde inte en enda käft nämt det för mig då, nån av cheferna iaf som la mitt semesterchema  !!!????  Men icke... så nu står jag i skuld till jobbet på flera tusenlappar, vilket innebär att det antagligen inte blir nån lön nästa gång... ARG !!!!  
Men om jag väljer att fortsätta jobba 25% så slipper jag betala så mycket, så antagligen blir det så att jag kommer jobba på schema hela hösten... Valet blir självklart att jobba på schema & de kan inte hindra mig... !!! 

Nu har Jenny & Johan med barn åkt hem, känns lite tomt & konstigt. Har v arit superkul när de har varit här uppe...  Världens bästaste Kävlingbor  !!!!   =D

I morgon drar jag & tjejerna på semester till Skärhamn...  Ska bli så skönt att bara kunna slappa & slippa stressen med huset några dagar...  =)  Så i dag blir det semesterpackning....  Hoppas bara att det blir bra väder så man kan ligga på beachen...  =)






Kommentarer


Kommentera inlägget här: