^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Stickning och Quilla

Kategori: Allmänt

Ibland undrar jag om jag nog inte har slagit mig någonstans..  jag har köpt garn för att sticka en halsduk !!! 
Ehh... här har ni tjejen som knappt kan sy en raka på symaskinen, än mindre trä den ordentligt.
Men kan ju hoppas att stickning ligger i blodet eftersom mamma vid detta laget säkert har stickat 3568902 st tröjjor med olika motiv..  I värsta fall blir det rätstickning, för det kan väl de flesta som inte skolkade igenom sina syslöjdslektioner på högstadiet.  Jag skolkade för övrigt mig igenom hela nian och fick ett slutbetyg som inte ens jag kan med och skriva här.


i dag har jag varit i Alingsås och fikat med mamma och som sagt köpt garn, ett besök på apoteket (Quilla som smakar lakrits och supergott) för att försöka dämpa den förbannade hostan jag har på kvällarna. Hörde btw att det kunde bero på att jag slutat röka oxå, trodde att hostan skulle försvinna när man slutade om man hade nån innan, men inte tvärtom. Även att det är lättare att bli sjuk under tiden som giftet går ur kroppen..   12 :e dagen rökfri idag!!! =D


Ska strax sätta mig och plugga inför kommande tenta som känns lite mycket att hugga tag i just nu, vet inte riktigt vad jag ska börja..... 


Vi hörs och syns

kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: