^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Sjuka familjen & Made in Sweden

Kategori: Allmänt

Alltså nu får det banne mig vara bra...  Skulle nog behöva immunförsvar på burk här hemma hela familjen!! 
Blir crazy på detta, igår kväll blev lillskruttan magsjuk och amn bara väntar på att nästa familjemedlem ska bli dålig!!  Känns som om dena ena sjukdomer avlöser den andra, jag har inte ens hunnit bli frisk från min förkylning ännu..  GHAA.... !!!!
Ja jag ska sluta gnälla nu...


Jag såg Made in sweden igår med Baggarna och Andreas Carlsson. Skulle ju gärna kunna vara inneboende i Andreas LA hus som för övrigt tidigare ägdes av Robert Downey Junior (eller va han heter) .
Mysgubben Anders Bagges hus går inte av för hackor heller, värsta herrgården juh...  ME LIKE !! 
Men ja undrar om de där snygga brudarna intill poolkanten vid Andreas hus är något som förljer med i köpet eller om de bara ska ligga där och se snygga ut för kamerorna när dom filmar... Patetiskt i såfall i båda fallen...   Men för övrigt är det intressant att se hur det verkligen funkar att lansera en stjärna på marknaden...  Styling, utseende och image verkar viktigare än själva sångförmågan i vissa fall..  Men är de verkligen made in sweden när de verkar handla lika mycket om just LA och att klara sig där...  ??!!  Eller vad vet jag....



Nu ska jag fortsätta ta hand om mina små sjuklingar och bälja i mig ännnu mer kaffe för att orka dagen... 



Puss och kram tavelram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: