^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Måndag & time för Ikea

Kategori: Allmänt

I dag har jag varit rökfri i nio dagar... YES !! Pratade till och med i telefon med min kära vän Lotta i över två timmar, utan att ta ett endaste bloss!!!! Har för övrigt startat om mitt medlemskap på viktklubb efter att jag äntligen vågade väga mig efetr julen och nyår, och fick förlänga mitt medlemskap i 3 veckor :( !! Men det kunde ju varit värre... Snart ska jag och min man bege oss till Kållered och mitt absoluta favvovaruhus IKEA !!! Älskar att gå där, även fast man är väl medveten om att amn inte kn köpa allting där så kan man få förbannat bra ideér till hemmet. Måste verkligen plugga igenom kapitlen i kursen idag oxå, är dax för föreläsning i morron igen. Känns som det var en evighet jag var i skolan sist,men det är 2 veckor sedan bara. Nu måste jag återgå till kaffet och sedan en supergod jordgubbsoppa.. :) Ha det super & en bra dag.. Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: