^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Lördag & köksrenovering

Kategori: Allmänt

89 DAGAR KVAR NU... och idag känns det lite lättare  =)

Yes... har målat klart köket, blev skitsnyggt med  den grå färgen, först tyckte jag dock att det såg beige ut. Men vilken tur att jag hade fel. Så nu är det bara att sätta upp de nya hissgardinerna och hyllorna, sen är det klart!!! 
Kommer vara själv hemma ikväll med fem barn, äldsta dottern N ska ha en sleepover. Blir nog körslaget och nåt gott att äta med hela soffan fylld med barn...  =D   HEJA TEAM BORÅS!!!! 
Darlingen ska nämligen ut med grabbarna i Alingsås, kul för honom.
Har för övrigt glädjen att berätta att jag varit rökfri 7 dagar idag !!!  Känns så himla skönt, vill inte röka längre, vill inte dö för tidigt, vill ha bättre kondis och en massa mer.  SKa banne mig lyckas nu, har ju lyckats innan, så varför inte!!!

Hade en superkonstig dröm inatt, en sån där dröm som bara fortsätter och fortsätter fast att man vaknar upp emellan...  Drömde först att jag och en kurskompis hade tvingats ut i värsta djungeln för att undersöka om  det fanns demokrati bland skogens invånare... Att vi fick ha med block och penna för att skriva ner allting. Det var våra lärare Kerstin, Daniel och Jurgen som hade tvingat ut just oss, av en enda anledning och det var att vi ägde gummistövlar... (ja sa ju att den va helkonstig, helt sjuk) Undrar hur ens hjärna fungerar egentligen...   hahaha !!!
Sedan bodde jag tydligen mitt ute i skogen i ett skånskt stenhus, där jag och min man och barnen bodde granne med en annan familj som hade det superstökigt och aldrig städade. Jag övervägde starkt i drömmen att ringa både städakuten på Tv och socialen, men precis när jag skulle  ringa så vaknade jag... Typiskt!

Nu ska jag fixa det sista med köket och sen dax att börja laga middag.

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här: