^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Friday & ingen föreläsning...

Kategori: Allmänt

Nä ingen föreläsning för min del idag då, känns mer som en vana än en ovana de senaste veckorna på grund av alla sjukdommar som drabbat oss. Blir det en enda liten ögoninflammation eller allergiscock till så vet jag inte vad jag tar vägen... !!! 
Jag hade mitt värsta i gårkväll och inatt så förhoppningsvis blir jag piggare under dagen..  Skulle verkligen behöva handla hem lite mat till helgen....


Småttingarna är hemma idag oxå och även darlingen som har haft sin kvällsvecka.  Mycket som jag känner att jag borde göra, emn fan inte orkar just nu.. Hatar det här..  Borde definitivt sitta på föreläsning om en stund, men hoppas med att tentan går vägen med mycket läsa och instuderingsfrågor. Tentan skall vara fredag den 13, hur nice är det på en skala då, typ inte nice alls.... =/ 

Men vilket fall som helst så känns det grymt skönt att det är helg nu, så man kan umgås med familjen och bara vara...  Ska till en second hand i morgon (om ja orkar) för att leta efter en speciell lampa som jag är ute efter, sen finns det säkert andra saker som kan vara intressanta..!!!!  

Ska väga mig på måndag igen, hoppas att jag gått ner mitt kg nu i veckan och kommande helg, har nu 16.4 kg kvar totalt att gå ner till nivå trivsel...  =D   Bara att kämpa på och göra sitt bästa!!! 


Har idag varit helt rökfri i 13 dagar, i morgon är det två veckor... känns riktigt skönt faktiskt, att jag lyckats så här länge!!  Men tar fortfarande en dag i taget  för att det inte ka bli för övermäktigt.
Det sägs att det kan ta upp mot en månad för att få all gift ur kroppen, i så fall r jag halvvägs i allafall.   SHIT...  lika länge som hasch ju!!!  Då inser man vad det är för skit man drar ner i sina lungor, nämligen lite tobak och förbannat mycket kemikalier som har till uppgigt att få oss beroende. Fattar inte att dessa ämnen i ciggaretter kan vara lagliga!! 
Det är kanske så att själva tobaken inte är det farliga utan skiten de tillsätter för att få oss beroende...!!!  Vad är då nyttigast en hemmagödd hachjoint eller köpa ciggaretter på Ica  ??  Helt sjukt egentligen..  Måste dock poängtera att jag INTE under några omständigheter är för droger, men man kan ju få undra och fråga sig, eller hur ??!!


Nä nu är det dags för att försöka få i sig lite te och soppa...


Take care..



 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: