^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

90 dagar kvar

Kategori: Allmänt

I dag är det 90 dagar kvar tills jag ska nå mitt mål enligt www.viktklubb.se   Jag hoppas verkligen att jag klarar det!

DAGENS MENY
Frukost: Nutrilettsoppa, kaffe
Lunch: Nutrilettsoppa
Mellis: Äpple
Middag: Tacos (mycket grönt & inga skal)


I dag är det även fredag igen...  Shit... känns som om denna veckan har gått i rasande fart! Trots att jag varit hemma och varit sjuk och gnällig...  Haft ångest för att jag missat två föreläsningar i veckan och att jag inte orkat läsa så mycket i böckerna. MÅSTE verkligen ta igen detta nu under helgen, MÅSTE med andra ord bli frisk!! 

Ska under dagen vara hemma med småttingarna, som alltid på fredagar, då de är ledigra från dagis. I vår familj delar vi nämligen upp barnen i två olika grupperingar, småttingrana är då Gabriel som är född -04 och så Aliciah som är född -06, de delar även rum. Tjejerna som vi ofta säger är Nathalie och är född -98 och Mathilda som är född -01, de delar oxå rum med varann. Vet faktiskt inte varför det har blivit dessa benämningar, lättare att hålla i ordning kanske... hahah!! 
Måste verkligen försöka städa lite här hemma, eller ta tvätten som är det största problemet. Har typ 5 maskiner tvätt liggandes i vårt sovrum som har åkt upp och ner från sängen i några dagar som måste vikas. Sedan har vi typ 3 säckar som skall iväg till bättre behövandes. Men dagens nöje blir helt klart besöket till IKEA i eftermiddag när darlingen som förövrigt heter Magnus kommer hem från jobbet. Vi ska mest köpa lite smågrejjer...  Hoppas verkligen att jag orkar, funkar nog med treo och nezeril..  VILL VILL VILL!!!

Läste en blogg här inne som berörde mig såpass att jag satt och grinade typ hela tiden...  www.singelpappa.blogg.se   En underbar styrka och kraft, man får verkligen tankarna på att livet kan förändras på två röda sekunder och att man skall leva för dagen mer...  Kommer verkligen följa denna!!!! 

Ska fortsätta avnjuta dagens bästa kaffe nu....   Vi hörs sen  =D




Kommentarer


Kommentera inlägget här: