^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Ytterligare en tenta avklarad... YES !!!!

Kategori: Allmänt

Så jävla gött rent ut sagt, ursäkta mitt språk !!!  Men ja klarade tentan som ja missat typ varje föreläsning inför..  Godkänt var 18 p och jag fick 20 p ...  TJOHOOOO  !!!!! 
Inte en enda omtenta ännu, vilket jag faktiskt är lite stolt över. Skiter i jantelagen på den punkten  =D


I morron så är det dock dags för ett annat smått jobbigt moment, jag och en annan i klassen ska föreläsa. Hatar att prata inför en massa folk... Men det funkar nog hoppas jag.
Ska strax gå igenom det vi skrivit så man är lite beredd i allafall...  Sen så ska kommunallagen och en hel del andra lagar läsas tills i morgon oxå, så min kväll är  räddad. Tur att jag är kvällsmänniska   =)

 
Hoppas att banken lämnar ett positivt besked i morron, vill så hemskt gärna ha huset !!  Mitt drömhus har blivit till salu, en gammal gästgivargård på 200 kvadrat.. Jag vill jag vill jag vill...  Håller alla tummar som finns  =)

Darlingen är lite inne på om han skall göra utlandstjänst ändå, vilket i så fall kommer innebära att han är borta i 6 månader. Han har alltid velat så why not  ??!!  VArför ska jag stå i vägen för att han vill göra något som han velat länge...  ??!!   Man är ju ett teamwork..  Nästa gång är det min tur..  =D   Jag är inte rädd för att klara mig själv i ett halvår. Men klart ja kommer sakna honom, han e ju my man  =)





Kommentarer


Kommentera inlägget här: