^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

TORSDAG

Kategori: Allmänt

Hej hej hallå...

Njuter av det faktiskt är sol idag, men kommer nog inte att få så mycket glädje av en idag tyvärr..  =(  Men ska ta mig en långis med Rufus sen iallafall...
I dag är det ganska mycket som skall göras, planeras, ringas och plugags in inför tentan i morron...  Darlingen förhörde mig innan och till min stora förvåning så hade mer fastnat än jag trodde. GÖTT  !!!!!! Men måste läse igenom ett antal gånger till....
Skulle verkligen behöva handla mat oxå, men det får vänta tills i morgon. För maten tar banne mig slut fortare än ögat här hemma...  
Ser verkligen fram emot helgen där det förutom söndagen inte är så mycket mer planerat, bara mys och fix hemma. Söndagen är det kalas i Stenungsund som gäller för darlingens systerson. Men skulle det ringas från jobbet så måste nog jag hoppa in och jobba för pengarnas  skull...  Så det är nästan så att jag hoppas att de inte ringer.... =/

Lev väl, ta hand om er och på återseende...

kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: