^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Tisdag

Kategori: Allmänt

Tänkte att jag skulle ta tillfället i akt att försöka sova lite idag, men det funkar inte för mig att sova efter att jag gått upp och ut i kylan. Istället blev det bara en massa grubblerier om kursen vi läser just nu i skolan och om alla borde göra saker istället för att ligga och sova. Så det var lika bra att gå upp istället och försöka bena upp pluggeriet, vart man ska börja och hur vår förbannade tvättstuga skulle kunna organiseras bättre så att man kan knä in all sortering av glas, papper, metall osv!  Något som skulle gjorts för ett bra tag sedan....

Magen mår lite bättre idag som tur är...  =) 

Ska jobba till helgen, har inte jobbat på nästan två månader så nu tyckte jag det var dags igen, behöver verkligen lite extra klirr i kassan. Så jag måste bli frisk tills dess oavsett !!!

Ha en bra dag...

kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: