^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Tisdag

Kategori: Allmänt

Kan inte bara våren komma nu  !!! 
Vill ha sol, värme och slippa alla jävla vinterkläder  !!!


Känner mig lite off idag och hoppas till alla gudar som finns och håller alla tummar att inte Isa är på väg att bli sjuk, hon har vart gnällig som sjutton nu på morgonen och ja fick väcka henne, det brukar typ aldrig hända...  !!!! 
Jag har skallebank och fryser, men hoppas att det "bara" beror på trötthet. Orkar egentligen inte åka in ill skolan, men måste för jag har inte råd att missa mer föreläsningar nu....  Jag orkar inte göra omtentor eftersom det innebär att man måste plugga dubbelt i regel så jag hoppas verkligen att jag blev godkänd på tentan i fredags, även fast jag missat massa föreläsningar!!!!


Dag två på  soppveckan är nu inledd och gårdagen gick bra fram tills att min man på kvällen ställde sig och gjorde hemmagjorda hamburgare...  GHAAAAAA  !!!!    Så idag måste det skärpas till och karaktären måste komma fram vare sig den vill eller inte... !! 


Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: