^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Sticka halsduk och tentaplugg =)

Kategori: Allmänt

Yes..  har börjat sticka på min yllehalsduk. Är  riktigt impad att jag blivit så pysslig av mig...  =D Men den är ju på långa vägar inte klar alls, så det kommer nog ta sin lilla tid, och eftersom jag vill ha värsting halsduken så får ja skylla mig själv, med det menar jag att den ska vara extra bred och extra lång... !!!  Tyvärr... =/


Har fått klart alla frågor nu inför tentan, känns riktigt nice. Sa bara skriva ut alla 20 A4 sidor och sätta igång att läsa, får tvinga darlingen och äldsta dottern att förhöra mig sen...  ;)  Så min kväll, natt och morgondag är räddad, eller vad man ska säga. Jag har i vilket fall som helst inga problem att inte veta vad jag skall göra....  =)  Får ju se det positivt, eller hur? Men måste ju erkänna att jag verkligen längtar tills fredag eftermiddag då tentan är gjord..


Personalen på dagis sa igår när jag hämtade småttingarna att lillskruttan hade varit lite off och hostat mycket, inte velat äta och sovit kass. Så är det dags för en tur till med sjukdomar så säger jag upp mig som sjuksyrra här hemma  !!!!  Självklart kan man inte göra det...   Men mamma har lovat att hoppa in och hjälpa mig och på fredag är Magnus ledig som tur är, men nu är hon på dagis och de skulle ringa om hon skulle bli dålig såklart...  Undrar snart om någon utfört någon förbannelse över oss då vi sedan oktober varit sjuka typ hela tiden... ??!!! 


Det är Alla hjärtans dag på lördag, och då har jag och Magnus varit förlovade i 9 år !!!   Vi träffades 3 månader tidigare så vi var snabba  =) Så i November firar vi 10 år ihop och till sommaren har vi varit gifta i 4 år...  attans fort allt verkar gå.
Så på lördag ska vi försöka få till en mysmiddag och hemmabio mitt bland alla barn och djur, ska försöka få barnvakt till någon eller några av dem.  Om inte så funkar  det iallafall. 
Apropå snabbhet  så ligger jag i lä när det gäller en kompis, hon förlovade sig med sin karl efter tre veckor typ...  =)  Men om det känns rätt varför skall man då vänta  ??!!!
 


Ha en fortsatt bra dag...
kramelikram
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: