^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

söndag & pulkaåkning

Kategori: Allmänt

Hej alla

Kändes ju som om årets melodifestival inte var nån höjdare. Uppskattade varken programledaren med sina konstiga skämt som mest var pinsamma eller de nya reglerna  !!  Men man kan ju inte göra så mycket år det mer än just tycka!!  Kommer nog inte bojkotta det heller... för melodifestival är ju ändå melodifestival. Men snälla ta tebax Kristian Luuk nästa år  !!!

Har pluggat lite under dagen, inte så mycket som jag hoppades jag skulle göra  =( Men i morron är det hårdplugg som gäller... MÅSTE bli klar med alla frågor tills på Tisdag. Så i morron kommer jag och en kanna kaffe vara väldigt bra kompisar...   haha  !!  Kaffe och plugg hör ihop på något konstigt sätt, förstår absolut inte varför...  ;-D

Hela familjen var i väg i pulkabacken innan, det var riktigt roligt !!  Var längesedan jag åkte pulka själv men idag åkte alla och tävlade vem som kom längst. Givetvis kom darlingen på första plats...  hahha.  Sedan myste vi med varm choklad och kollade på film, jag o darlinegn  tittade på Eagle Eye  och den var skitbra, ungarna kollade på en mer barnvänlig film...  efter filmen så var det dags att åka till syster med familj för att fika och fira systersonen som egentligen ahde kalas förra helgen, men då var vi u sjuka.


Nu ska jag kolla på Bones och ta mig en lten liten liten whisky (mest för smakens skull)

Ha det super...

kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: