^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Snö och trasig bil...

Kategori: Allmänt

Just nu vräker det ner snö utanför köksfönstret...  och undrar om det inte ska sluta snart..  =/  Det är jättefint med snö och det blir ljusare, men INTE kul att ge sig ut på vägarna i detta vädret. Men eftersom skruttibangbang bilen är sönder så kan jag ju inte det ändå..  Kan kosta uppåt 3000 kr att laga och det är pengar vi får trolla fram just nu i så fall. Man kan ju hoppas att det beror på kyla och kassa tändstift. Men tyvärr är det inte så troligt...  =( 
På grund av just bilen så sitter jag hemma och inte på föreläsning som jag skulle gjort!!  Men det positiva är ju att jag slipper köra bilen på dessa vägar som är nu...  Måste ALLTID se saker från det positiva...  =D (yea.. right)

I dag ska jag istället vara frissa åt både mamma och min söta guddotter som behöver klippa bort det där såkallade svintohåret som lätt blir på barn...  Mamma ska det färgas hår på.

Men först måste det städas och röjjas undan lite, och så ut och skotta snö..


Hej hopp

Kommentarer


Kommentera inlägget här: