^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Rökfri 5 veckor =D

Kategori: Allmänt

JA HERREGUD

Det va längesen jag va rökfri sålänge =)  Men det känns  skitbra att jag lyckats hålla mig sålänge. Men mindre bra att det resulterat i att jag gått upp 5 kg på lika många veckor!!  Känns förjävligt faktiskt !!!  Men som Lotta sa igår  "det är fortfarande långt kvar till beach 2009" 

Usch...  mår nog inte så bra längre som ja trodde i morses!  Känner mig lite smått fyllesjuk fast jag inte druckit en droppe. Känns skitäckligt!!!  Mår illa och omtöcknad.....

Kommentarer

  • Marie säger:

    Vad duktig du är! Dom där kilona springer du snart av dig. Det är det bästa jag har gjort, att sluta röka....och det är 13 månader sen nu!

    2009-02-21 | 18:17:29
    Bloggadress: http://lillekogens.blogspot.com

Kommentera inlägget här: