^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Ny vecka & still sickness in the house

Kategori: Allmänt

Hej alla!!!
Hoppas ni får en riktigt bra vecka...  =D

Jag fattar inte att det aldrig tar slut här hemma, det går bara runt runt och runt.  I dag ligger darlingen helt däckad i soffan och mår skitkass. Jag är fortfarande inte helt ok (har så förbannat ont i magen och kallsvettig) och ungarna har haft feber till och från under hela helgen... Peppar peppar har de inte det idag  !!!!  Har dock inte hjärta att låta darlingen vara hemma och lika kass som idag samtidigt som han skall ta hand om barnen i morgom....  Så får se hur det blir med föreläsning i morron.

Jag tillhör den kategorin som blir så attans känslig och gnällignär jag är sjuk, så de senaste veckorna har jag suttit framför tv.n och lipat till typ nästan varje film, likadant i går när jag såg en jätte gullig och romantisk film  som heter "Holiday" Jag bara grät och grät och grät, fast jag inte knappt visste varför!!!  Jag kan inte ens kolla på "Lejonkungen" utan att gråta när Simbas pappa dör.  Nästan så att man kan tro att jag är skengravid eller nåt!!   =D  Jag grät till och med när jag blev godkänd på Daniels hemsketenta, är nog lite knas ändå...   Men jag skyller på en massiv trötthet och sjukdom....  hahaha  =)

Ska nu ta hand  om mina små sjuklingar en stund....

Ta hand om er...

Puss och kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: