^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Ny vecka och nya möjligheter

Kategori: Allmänt

Ja denna veckan innebär en ny period av soppor..  Och måste säga att det gått förvånadsvärt smidigt  =D
För att vara första dagen menar jag...  Har även kört i gång med träningen igen efter alla förkylningar och diverse andra sjukdomar, och  det gick oxå bättre än jag trodde med tanke på att det var några veckor sedan sist. Men att jag slutat röka kanske väger upp det hela....  ??!! 
Min typ av träning är btw powerwalk..

Har även fått jobb till helgen så det kommer klirra extra i kassan nästa månad och det känns riktigt bra  =)  Jobba natt mellan fredag och lördag och kvällspass på söndag mellan 14-21:30.

Tittade klart på alla avsnitten av min nya favvoserie Lipstick Jungle och jag hoppas verkligen att säsong 3 kommer snart...   Är helt hooked på denna serien, men känns skönt att inte vara låst varje måndagskväll. Bättre att marathontitta alla avsnitt och med min otåliga läggning passar det ännu bättre.... =D

Har till och med läst alla kapitel inför morgondagens föreläsning ochdet är ganska ovanligt för att vara mig  ;-)

Så med andra ord har det varit en bra dag och kan med gott samvete slappa resten av eftermiddagen /kvällen.


Ha det bäst... !!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: