^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Mitt livs första CV och förbannade apräkningar !!!

Kategori: Allmänt

Varför kan inte räkningar komma med jämna plågor för ??  Ena månaden helt ok pengar över för att sedan nästa månad komma elräkningar på sammanlagt nästan 3000 kr !!!  Eller räkningar som är sååå störiga som den förbannade Tv -licensen!!  Varför inte avskaffa skiten för ??
Men men...  det går alltid runt på nåt sätt.... Finns alltid dom som har det sämre antar jag. 
De mest störiga räkningen av alla är dock saker man får hemskickat som man inte ens beställt, som nu sist fick jag Aloevera kapslar för 379 kr.

Har gjort och skickat in mitt CV till Arbetsförmedlingen och Manpower nu och hoppas verkligen
att någon fastnar för mig  =)  
Har aldrig förrut i hela mitt liv gjort ett CV, så det var lite kul.
Skulle vilja jobba lite extra med något annat än just mitt jobb som mentalskötare, är självklart glad i dessa finanskristider att jag har ett jobb att falla tillbaka på men ibland är det så tröttsamt tråkigt och man vill prova nya saker.

Isa mår fortfarande riktigt dåligt och har ont i magen i attacker..   Hoppas verkligen att hon mår bättre i morgon, annars ringer vi VC med en gång.....  =( 
Har pyttsat i henne salt och sockerlösning hela dagen, så hopaps det hjälper lite iaf.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: