^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Lördag,,,

Kategori: Allmänt

Skulle jobbat igår..  Men det blev ju inga 10 timmar direkt. Kom till jobbet, fick rapport och sen från ingenstan började jag må apilla. Därefter gick det ganska fort....  =(     Så det var bara att åka hem igen...   Kände mig full hela vägen hem när jag körde...  Skitäckligt!!!  Men nu efter upp och ner hela natten så mår jag ganska ok.... SKÖNT

Var hos optikern i går och det blev blev inte heller som jag hade tänkt mig.... 
Jag hade rätt angående att jag börjat se sämre än jag gjorde när ja gfick mina glasögon för två årsen, plus att jag tydligen har ett brytningsfel oxå !!!!!   
Så det innebär att jag behöver två olika glasögon, ett par när jag typ kör bil och ett par när jag sitter vid datorn.
Hade iofs tur att de hade tag två betala för ett par  =)  Så jag fick två par glasögon, synundersökningen och ett par med repbehandling för ca 1400 kr .

I gårkväll var de stora tjejerna på disco, roligt att se dem innan när de ska fixas i ordning och väljas kläder  =) Nathalie var inte hemma förrän strax efter kl 23. Vilket innebär att hon verkligen är på väg att bli stora tjejen !!  Vid sådana tillfällen när ungarna är iväg på kvällarna är det skönt att det finns mobiltelefoner.

I dag är darlingen iväg på HV övning med Insatsstyrkan och leker krig nånstans ute i skogarna med de andra grabbarna, har inte en aning om när han kommer hem...
Själv är jag  supertrött och ska försöka göra det nödvändigaste här hemma.


Var rädd om dig.....

kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: