^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Lördag eftermiddag & MELODIFESTIVAL

Kategori: Allmänt

Vaknade för lite mer än en timma sen, känner mig fortfarande sådär grusigh i ögonen som man kan göra när man varit uppe ett dygn för att sedan sova några timmar.  Men det brukar ge med isg efter lite kaffe  =)
Har hela lägenheten för mig själv, dalingen har tagit med sig alla barnen till Göteborg för att hälsa på farmor & farmor så jag kan sova i lugn och ro..  Supersnällt  !!  

Ikväll är det dags för Melodifestivalen del 1 och jag lyssnade igenom bidragen igår och min favorit tror jag är Caroline Af Ugglas, men tror inte att hon är en av dem två som går vidare, bli säkert som alla spelbolag tror, Schotts och Shirley Clamp ( har btw jobbat me hennes  syrra ) som tar hem kvällens tävling.  För er som inte vet så är Melodifestivalen och schlager heligt i detta hemmet !!!  Har varit så ända sen jag var barn, man SKA kolla helt enkelt och det är superkul..  Inte för att jag är helt hooked på  alla schlager låtar som finns...   =)


På julafton




Ha en underbar lördag  !!!!


Puss & kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: