^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Fuckad morgon..

Kategori: Allmänt

Ghaaaa....

vilken skitmorgon, vill bara hem just nu...

1. Isa ville inte till dagis och trilskades när jag lämnade.
2. Bilen pajjade på väg till dagis i form av 4000 varv i tomgång  =(
3. Lyckades fixa så jag kunde låna kära systers bil, men den mår inte 100 heller
4. Systers bil hade inte så mycket bensin och jag inga pengar = ringa pappa, det är nöd  =(
5. Avspärrning till högskolans parkering pga av vägbygge, stressjohanna bröt mot alla regler och trixade emellan.
6. Efter trixet så kom jag fram till en fullknökad parkering, ingen tid att köra runt och leta i övriga stan.
7. På lunchen fortfarande ingen ledig parkering, får ta 350 kr i böter, men jag är inte ensam om att gjort min egen parkering idag iaf...
8. Vad händer härnäst  ???   Ghaaaa  !!!!!!


Inte min dag idag


Vill hem, stressa ner och sova !!!

En valium .... JA TACK


Puss o kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: