^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Fredag eftermiddag--- Äntligen !!

Kategori: Allmänt

Ja nu är det äntligen fredag eftermiddag som ja har längtat efter typ hela veckan. Anledningn.. ??   Jo tentan e avklarad. Vet inte riktigt hur resultetet kommer att bli, men siktar in mig på ett G i allafall.
Som vanligt efter tenta så känner man sig ganska tom och lite slapp...  Så det blir nog inte många knop denna eftermiddag, men ska nog ut i pulkabacken..  =)   Man blir som barn på nytt när snön kommer och man kan åka lite fort... haha..   Eller jag blir det iaf..  Så man kan ju undra om jag eller ungarna har roligast i backen...

I morron så blir det en hel del fix här hemma och så in till Alingsås för att handla  lite inför kvällen..  Lovedinner med  nån go efterrätt och självklart vin...  =) 
Handlade idag med, men orkade inte springa runt i alla affärer... 

I morgon har jag och min darling varit förlovade i 9 år...




Hoppas ni får en supertrevlig fredagkväll & va rädda om er....  =)



Kram kram

Kommentarer

  • jenkasblogg säger:

    Hej!

    Grattis till 9 åriga förlovningsdagen i morgon!!

    Ha en trevlig helg med mycket myss!! kram jenny

    2009-02-13 | 16:56:27

Kommentera inlägget här: